dinsdag 15 september 2009

Methodes

Ik ben erg benieuwd met welke methodes jullie op jullie stage werken.

- Hoe bevalt deze methode jullie tot nu toe..
- Hoe merk je aan de kinderen van jou groep dat deze methode helpt?
- Wat vind je van deze methode..
- Zou je, je hierin verder willen gaan verdiepen als je er straks langer mee werkt?

Ik werk met de Gordon-methode op mijn stage. Deze methode houdt in dat je alles vanuit de ' ik-boodschap ' verteld. Voorbeeld. Eva schopt tegen de tafel aan.. Jij als stagiaire/leidster zegt: ' ik vind het vervelend dat je tegen de tafelpoot aantrapt Eva. ' Natuurlijk houdt deze methode nog veel meer in!
Deze methode vind ik erg goed. Zelf vind ik het nog wel moeilijk om het echt met de ' ik-boodschap ' te zeggen, maar gelukkig kan ik me steeds weer verder verbeteren hierin en gaat het steeds beter.
Ik heb me al verdiept in deze methode en vind het een leuke methode mee te werken.

0 Comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP