maandag 26 oktober 2009

Activiteiten baby's

Hoi Iedereen,
Ik loop stage op een babygroep van 3 á 4 maand tot 20 maand. Ik vind het erg moeilijk om activiteiten te verzinnen voor deze leeftijd. Gelukkig krijg ik wel steun van mijn stagebegeleider! Maar om toch eens zelf met iets te komen is altijd leuker, vind ik..
Ik wou daarom aan jullie vragen: hebben jullie nog leuke activiteiten voor deze leeftijd / doelgroep ?? Van jullie vorige stage of zit je zelf ook op een baby groep -? wat heb jij al dan gedaan?

2 Comments:

Unknown 26 oktober 2009 om 14:17  

ik loop stage op een groep van 0 tot 18 maanden.
de activiteiten die ik al heb gedaan zijn:
- bellenblazen
- verfen
- liedjes zingen
- voorlezen (kleine baby's is het luisteren en oudere baby's kun je aanwijsboekjes gebruiken.
- met een zaklamp kleuren op de muur schijnen
- flesjes met water+verf vullen
- met grote bal spelen, wij hebben zo een met nopjes
- spaghetti voelen
- met blokken bouwen

ik hoop dat je er iets aan hebt. als ik op nog meer kom zet ik het er wel bij

groetjes.

p.s heeft iemand nog meer ideeën?

Noëmie 26 oktober 2009 om 20:03  

Hey,

Dankje wel voor de tips hiervan. Wie ben je eigenlijk? Kon namelijk niet op je blog kijken..

Groetjes

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP