dinsdag 29 september 2009

Activiteiten

Wat vind ik over mijn stage? Ik vind het heel erg leuk, en ben blij dat ik nou alle doelgroepen heb gedaan. De babygroep was de enigste die ik nog nooit heb gehad. Ik heb dus daarom ook voor deze gekozen.
Heb ik al activiteiten gedaan? Ja, ik heb al een paar activiteiten gedaan met de kinderen samen. Gewandeld (naar de stad, richting de paarden/kippen/geiten enz) - dit doe ik met nog een paar andere leidsters van de andere twee baby,- dreumesgroepen en de kinderen samen-, bellen blazen, voorlezen, liedjes zingen.

Ik vind het heel erg leuk om deze activiteiten te doen.
Wat ik nog wel lastig vind is activiteiten verzinnen voor deze leeftijd die ik heb (3 a 4 maand tot 20/22 maand).

Gelukkig krijg ik goede begeleiding van 2 leidsters (die tevens ook mijn stagebegeleiders zijn). Ze helpen me allebei erg goed en kan goed met ze opschieten.

0 Comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP