dinsdag 17 november 2009

Sinterklaas.


Op stage heb ik de 'taak' op me gekregen om bij elk thema/jaargetijd/feest (denk aan: sinterklaas, kerst, herfst, winter ect) om raamschilderijen te maken in de groep.


Vandaag heb ik op stage het thema sinterklaas gemaakt op de ramen en zal er een paar foto's bijvoegen van heb ik heb geschilderd. Ik heb de tekeningen uit het boek van Bobbi gehaald en uit de hand zelf op het raam getekend. Ik zelf vind het resultaat erg mooi geworden!

Met het thema sinterklaas maken we werkjes. Zie de foto rechts onderin. Mijters opplakken. Voor de rest kunnen sommige kinderen een paar dierennamen al zeggen en het geluid erbij maken. Één jongetje op mijn stage die kan dat al aardig goed.. En hij zei gelijk '' paard! '' - '' hihihihihi '' toen hij het paard op het raam zag staan.
Rond pakjesavond (5 december) vieren wij op stage ook nog sinterklaas!

0 Comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP