donderdag 19 november 2009

Zo denk ik er nu over; activiteiten baby's

Maandag 26 oktober had ik een berichtje erop gezet over activiteiten van baby's. Hierop heb ik 1 reactie gekregen waar ik erg blij mee ben! Maar ik verwacht nog meer reacties uit de klas!!!

Ik hoop dat ik zo verder kom nog met de stage.
Wat heb ik al gedaan op mijn stage qua de activiteitenschema's:
- cake met slagroom
- voorlezen
- wandelen
- bellen blazen
- luier verschonen
- liedjes zingen (deze voer ik morgen (vrijdag) uit.

Hierna moet ik dus nog 1 activiteit! Graag hoor ik nog wat leuke tips van jullie.

4 Comments:

Kinderen 26 november 2009 om 11:15  

hee leuke activiteiten, ik ben namelijk op zoek naar activiteiten. Maar ik juist iets met beweging en muziek doen.... jij nog tips??

Noëmie 27 november 2009 om 14:19  

Hey Zakiya,
Welke doelgroep heb je dan? Aan de hand daarvan kan ik denk ik meer iets bedenken over bewegen en muziek..

Kinderen 3 december 2009 om 09:27  

heey, ik heb de leeftijd van 0 tot 4 jaar
Maar als ik beweging doe dan kies ik de oudste kinderen uit. Je weblog ziet er trouwens goed uit!

Noëmie 9 december 2009 om 13:25  

Met de jongste kinderen: bellen blazen, liedjes zingen, blokken stapelen en weer om gooien, dat ze je woordjes gaan nazeggen, een knutselactiviteit met het 'thema' waar jullie mee bezig zijn..
Genoeg opgenoemd voor de jongste uit je groep?

Dankje wel trouwens!

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP