maandag 7 december 2009

Zo denk ik er nu over: Speciale buitenbedden.

Op dinsdag 15 september heb ik een bericht gezet over de buitenbedden, en wat jullie hiervan vinden. Ik krijg bijna nooit een reactie van jullie (!!!) dus moeilijk over mijn: 'zo denk ik er nu over' vind ik erg moeilijk om het erneer te zetten. Maar omdat je er toch minimaal 4 moet hebben geef ik toch mijn mening erover.

Ik vind het goed dat er buitenbedden zijn voor de kinderen. Ze leren te slapen in de buitenlucht met allemaal geluiden om zich heen. Elke dag is nooit hetzelfde dus er zijn altijd wel andere geluiden. Ik vind het ook wel van belang dat ze dit leren omdat ze later ook op een camping gaan kamperen met hun ouders en dan slaap je ook in principe in de buitenlucht met allerlei geluiden.

Bij mij op stage is het verplicht dat hun ouders een goedkeuring hebben voor hun kind dat ze buiten mogen slapen. Is dat bij jullie ook zo op stage? Ik hoop dat ik nog een reactie krijg van jullie op dit bericht!!!

2 Comments:

Kinderen 14 januari 2010 om 11:31  

Ik heb dit weleens op journaal gezien, en liep ik langs een kdv en zag dat ze kinderwagens buiten hadden staan met huilende kinderen erin! Met dit weer:S:S

Ik vind het best een goed idee om kinderen buiten te laten slapen, het is erg gezond en het geeft best een rust. Maar dan moet het weer er ook wel naar staan.
Je zet natuurlijk geen baby buiten wanneer het 30 graden is en natuurlijk ook niet wanneer het -5 is!

En ja, ik vind dat ouders toestemming moeten geven! En goed geïnformeerd moeten worden

Noëmie 25 januari 2010 om 14:28  

Hoi Zakiya,
Bij mij werd er ook met graden onder 0 de kinderen naar buiten gedaan. Ze krijgen dan een extra dikke deken erom heen, een warme pittenzak, kniekousen over hun handen en natuurlijk een winterslaapzak. Als wij hoorde dat ze wakker waren haalde we ze er ook vaak gelijk uit om koude nog meer te voorkomen. We hielden ze dan even bij ons op schoot om ze wat warmte te geven.

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP