dinsdag 8 december 2009

Eigen groep / andere groep.

Stage is dan wel bijna afgelopen en je leert de kinderen steeds beter kennen. Ik vind dit erg leuk.
Ik moet de laatste tijd wel vaak op een andere groep staan. Ik vind het niet erg om op een andere groep te staan, hoor! Maar het is wel lastig.. je kent de kinderen niet (goed), weet niet wie er de fles moet hebben, hoe ze heten ect. Dit vind ik dan wel lastig. Ik vraag dan enorm veel aan de leidsters van de groep en hun zeggen ook wel van dat ze het lastig lijken als je dit zou meemaken. Ik snap het ook wel, de leidsters moeten ook wel een invallen op een andere groep en dan maken zij hetzelfde mee.

Maandag is alles weggehaald van sinterklaas en zijn nou vol bezig met de groep in te richten in de kerstsfeer! Iets wat ik erg leuk vind. Het ziet er al sfeervol uit bij mij op de groep. Morgen begin ik met de kersttekeningen op het raam te schilderen en met mijn laatste activiteit voor school! De baby's uit mijn groep mogen dan watten opplakken op blauw papier; als sneeuw.

Ben benieuwd hoe jullie het op stage hebben! En of jullie ook al bezig zijn met kerst/winter?
Graag hoor ik jullie commentaar. Dus schrijf berichten.. (en geef gelijk ook even reacties op de rest van mijn berichten..)

0 Comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP