woensdag 27 januari 2010

Activiteiten peuters

Hoi iedereen,
Aangezien ik mijn stage opnieuw moet gaan doen, wil ik dit graag op een peutergroep doen.
Ik zou graag ideeën willen voor activiteiten wat jullie met deze doelgroep op jullie stage hebben gedaan. Zodat ik die misschien kan gebruiken met mijn stage na de zomervakantie.
Ik had al wel een paar leuke ideeën opgedaan bij één van jullie op de weblog, maar ik hoop dat ik nog een heleboel reacties krijg van jullie met ideeën van jullie stageperiode(s)!!!

Alvast bedankt en iedereen succes met het laatste halfjaartje school!

1 Comments:

Cynthia 1 februari 2010 om 11:26  

Hey noemie

Voor kerst kun je heel mooi een windlichtje maken. Ik heb op stage met de peuters als knutselopdrachten gemaakt: Een kerstsok, sneeuwpop, winterjas die dingen heb ik gedaan. Ik heb ook bewegingsspelletjes gedaan zoals klein zigeuermeisje, dat vonden ze heel leuk en ze deden allemaal enthousiast mee. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP