maandag 25 januari 2010

Zo denk ik er nu over; Stage gehaald / niet gehaald?

Hallo allemaal,
Dankje wel voor al jullie lieve reacties van Stage gehaald / niet gehaald? Ik baalde er zelf ook wel er van toen ik het hoorde op dat moment. Maar ik ging er met een gevoel heen van -ik zie wel waar het opuit loopt- en dat bleek toch het beste want dan komt het nooit zo hard aan.

Over dat sommige het niet hadden verwacht van mij, kan ik me best wel begrijpen. Dat heb ik namelijk van meerdere gehoord.

Mijn volgende stageplek is nog niet bekend. Maar daar kies ik zowiezo de peutergroep en zet ik alles op alles om die uiteindelijke voldoende te krijgen. Maar naar die reactie die ik heb gekregen van de leidster fleurt het je wel helemaal op en denk ik ook van: zie ik kan het wel op de (jongste)peutergroep!
Ik kies denk ik kinderdagverblijf qua de uren. Peuterspeelzaal zou ik ook wel redelijk vinden, maar kinderdagverblijf kies ik denk ik wel voor. Moet dit alleen nog doorgeven op het BPVkantoor, want mijn stagebegeleider had psz al doorgegeven, maar omdat ik er met vele over heb gepraat toch kdv kiezen.

Ik hoop ook zeker (maar denk het bijna wel zeker) dat ik vrijstelling krijg voor de overige vakken buiten MWB. Maar dat is wel mooi, want dan kan ik die dag na de zomervakantie ook stage lopen. En krijg je nog meer uren.

0 Comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP