donderdag 7 januari 2010

Zo denk ik er nu over; kinder EHBO

Op maandag 2 november heb ik een brainstorm op mijn wegblog gezet over wat jullie vinden of dit belangrijk is dat leidsters van het kdv & gastouderopvang dat ze dit hebben...

Ik ben nog steeds van mening dat dit erg belangrijk is dat leidsters dit hebben. En dan ga ik alleen nog maar uit van het kinderdagverblijf.
Buiten het voorbeeld dat ik in dat berichtje heb geschreven is het van belang dat leidsters ook moeten ingrijpen als een kindje is gevallen tegen een rand aan en bloed heeft. Een leidster moet dan gelijk een 'prikkel' krijgen van dat zij iets moet doen!

Ik hoop dat ik jullie mening hier ook nog over krijg!!!

1 Comments:

Febe; 10 januari 2010 om 21:44  

nog bedankt voor je reactie op mijn weblog.

Ik vind het ook erg belangrijk, dat leidsters kinder Ehbo hebben.
Dat je als leidster, precies weet hoe je op dat moment moet handelen.

Wat ook handig zou zijn, als je bijv. met twee leidsters op de groep staat en dat er zowieso 1 van de leidsters een Kinder Ehbo diploma heeft.

groetjes! Febe

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP