maandag 4 januari 2010

Zo denk ik er nu over..

Begin september '09 heb ik mijn mening aan jullie gevraagd hoe jullie het vinden dat ouders hun kind al op 3 á 4 maand naar het kinderdagverblijf brengen. En vanaf welke leeftijd jullie het geschikt vinden.

Ik had toen de tijd mijn mening dat ik het belachelijk vind dat ouders de kinderen op zo'n vroege leeftijd al naar het kinderdagverblijf worden gebracht.
Achteraf ben ik het nog niet eens dat ze zo vroeg worden gebracht maar snap wel dat de ouders graag weer willen gaan werken. Maar het zal later niet mijn keus worden, alleen als er echt geen andere optie heb misschien, daar ben ik zelf nog niet over uit.

Ik hoop dat ik nog reacties krijg van jullie op deze stelling want ik kan zo niet verder werken met 'zo denk ik er nu over...!!!'

2 Comments:

none 4 januari 2010 om 12:04  

Hoi noemie,

Kan jij mij je emailadres mailen op scrapverslaafd@gmail.com dan kan ik je de uitleg sturen over de layout.

groetjes,

Esmé

Kinderen 14 januari 2010 om 11:27  

Ik weet het niet hoor noemie...Natuurlijk is het zielig voor het kind. Maar zou het kind het echt doorhebben dat zijn moeder er telkens niet is? Als je het kind goed verzorgd en voldoende aandacht en liefde geeft heeft ze het niet echt door.

Ouders kiezen hier natuurlijk ook niet voor maar ze zijn gewoon verplicht om na zoveel dagen weer aan het werk te moeten. Hun werkgever gaat er echt mee akkoord als ze een half jaar thuis blijven vanwege een kind. Dus nee ik vind het niet zo heel erg, ik zou wel minder gaan werken als ouder zijnde en mijn kind niet de hele week bij het kdv dumpen. Dat vind ik pas zielig kinderen zien de begeleidster gewoon als moeder.....

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP