maandag 28 september 2009

Wat vinden jullie?

Hallo, ik ben van mening dat ouders hun kind al op een te vroege leeftijd, van 3 á 4 maand, naar het kinderdagverblijf sturen. Ik vind dit te vroeg omdat ze dan nog best wel bij hun ouders kunnen blijven tot ze iets ouder zijn...
± 6 maand vind ik wel een redelijke leeftijd. Ze kunnen dan al kruipen/half lopen, ze kunnen dan al iets meer dan dat ze nog zo jong zijn.




Wat vinden jullie hiervan? Zijn jullie van mening dat het juist goed is ze met deze leeftijd al worden gebracht of vinden jullie dat ze later (op welke leeftijd dan??) naar het kdv moeten. Of heb jij juist een andere reden waardoor ze langer thuis kunnen blijven of (moeten/mogen) komen?



Ik hoor graag jullie mening hierover.

1 Comments:

Jaimy 25 januari 2010 om 13:40  

Noemie. Ik heb dit artikel zelf ook op me blog staan! omdat ik dit ook vind. Ik vind het te vroeg om kinderen al vanaf 3 maand op het kinderdagverblijf te doen. Ik vind in het geheel om 4 dagen ind e week een kindje op hetk inderdagverblijf te doen erg veel! zelf zou ik hier dus ook niet voor kiezen, zou je ook even kunnen reageren op mijn bloggs?!

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP