maandag 4 januari 2010

Laatste stagemaand!

De laatste (4) weken stage zijn aangebroken. Ik ben erg benieuwd wat jullie nog deze maand gaan doen! Hebben jullie het erg naar jullie zin gehad dit half jaar? Of willen jullie graag dat het snel voorbij is.

Gaan jullie nog wat speciaals aan het kinderdagverblijf geven als bedankje of juist niet.
Ik loop dan stage op een babygroep en zou graag een leuk bedankje bijvoorbeeld een boek of iets wat de kinderen bij mij op de groep leuk vinden om te doen te geven. Hebben jullie nog een paar tips??

Ik ben erg benieuwd!! Hoop dat ik leuke reacties hierop krijg van jullie.

3 Comments:

Melanie Smits 4 januari 2010 om 22:20  
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Melanie Smits 4 januari 2010 om 22:21  

Hay Noemie

Het zijn alweer de laatste weken van de stage. Ik ga denk ik niet echt iets speciaals doen op me stage. Deze laatste maand ga ik nog gewoon genieten van de stage, lekker zonder opdrachten. Ik heb het zeker wel naar me zin gehad. Maar ik vind het nu ook wel genoeg de stage zo, omdat we er nu 2 achter elkaar hebben gehad denk ik, en al die opdrachten er dan bij.

Ik geef mijn begeleidster een doos merci denk ik, en de andere mensen waar ik mee heb gewerkt krijgen denk ik ook nog wel iets. Bij mij op de groep vinden de kinderen muziek helemaag geweldig. Dus ik koop denk ik een leuke cd met kinderliedjes. Misschien ook een idee?

Groetjes Melanie

Kinderen 14 januari 2010 om 11:22  

Hoi noemie,
Ik vind het wel jammer dat stage is afgelopen.
Ik ga zeker alle lieve kinderen missen en het personeel! Ik heb dus helemaal geen zin om afscheid te nemen. Ik heb er natuurlijk al wel over nagedacht.
Maar mijn leeftijd qua groep is veel ouder...
Hmm ik heb er over na zitten denken en het is best moeilijk voor baby's. Je kunt een leuke rammelaar kopen of een knuffel die muziek maakt. Verder weet ik het echt niet.

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP